luni, februarie 25, 2008

Autonomie

Acuma toata lumea discuta despre cazul Kosovo, as vrea sa discut si eu ca noa e la moda. Am vazut la tv, manifestatile improtriva Kosovului si a kosovarilor si ma gandesc ca as vrea sa merg sa particip si pentru ca totusi nu inteleg de ce oameni aia nu pot trai in pace unul langa celalalt si doar sunt egali, dar daca te uiti in istoria lor vei observa ca nu prea se iubesc intre ei si mai tot timpu s-au certat dar asta e. Eu unul ma declar pentru Sarbi si anume jos Kosovo!!!!!. Plus ca problema asta cu Kosovo a deschis noi usi pentru alte state care au probleme( ex. Moldova si Transnistria, etc) dar si pentru state care se considera intacte( ex. cazul Romaniei si mult mediatizatul caz al Autonomiei Secuiesti). Am o intrebare totusi daca primeste autonomie cu parlament si alea alea si romania zice fara granite. atunci???? ce se intampla, din ce o sa traiesca???? economia lor egal cu???
Cam atat ca am de lucru ca ma pregatesc pentru infodesk dar asta este alta mancare de peste despre care o sa vb alta data.
ceau la toti.

Niciun comentariu: