luni, mai 05, 2008

Autonomie 1.2

Acuma este total, conform sursei mele www.9am.ro, comunitatea secuilor, au trimis la Consiliului Europei, un memorandum in care cerea numirea unui raportor care sa evalueze starea maghiarimi. Ei ziceau ca nu au inca suportul vrunui europarlamentar dar asteapta. Bun acuma eu zic sa astepte pana la sfarsitul lumii, dc? pentru ca daca te uiti in istoria Romaniei vei vedea ca minoritatea romana este una cu multe drepturi, au mai multe drepturi decat avem noi romani, ori mi se pare mie ciudat, ca in tara ta pentru care u platesti taxe si TVA, si alte prostii, altii sa aiba mai multe drepturi decat tine. Hmmm, dar traim in Romania si asta cum zice Mircea Badea, "ne ocupa tot timpu", ca sa vezi ce chestie, cand esti condus de o ceata de parlamenturi care se lupta pentru cum zic ei drepturile oamenilor, dar defapt lupta pentru buzunarele lor si clanurile lor mafiote, asta ar fi o parere si cealalta lupta pentru prostia lor. Pacat ca traim in tara asta, parca imi este dor de Nicu, macar el tinea fraiele acestei tari, dar dupa revolutie toata lumea vrea independenta, Iliescu-le ce ai facut din tara asta, ai distrus o tara pentru dorinta ta de a conduce, sa stii ca poate Nicu te-ar fi ales pe tine, dar noa u ai vrut democratie, te-ai crezut salvatorul romanilor si uite ce ai ajuns ......
Noa traim intr-o tara unde nu conteaza numa sa votezi, asa ca merg sa fac campanie politica pentru cel care plateste mai bine.

Niciun comentariu: