luni, martie 16, 2009

NATO

Toti am auzit despre NATO, dar putini am auzit, ca cei de NATO, au un program de intership. El se adreseaza tuturor categoriilor de studentii, de la cei care studiaza electronica pana la cei care studiaza relatii internationale, arte, etc. Ei asigura 600 de euro pe luna salar. Tu lucrezi la ei 6 luni. Inscrierile se fac pana in iunie, in iulie afli daca nu ai fost selectat( asa e pe site, ca nu iti spune daca ai fost admis ci doar daca nu ai fost admis, ciudat, as zice eu) si din septembrie poti sa incepi. Acuma eu zic ca se merita sa incerci. In viata nu ai nimic de pierdut, asa ca go for it! Eu am zis ca imi depun candidatura, ce naiba in pui mei:P, ca doar nu mor alege, dar sa am si eu ceva de facut. Deja ma vad acolo, in Bruxel, stand la costum, cu hartii in mana, primind indicatii, unde si cand sa merg( acuma aplic tehnica din filmul ala, The Secret, stii voi secretul este sa te vezi facand chestia aia, si atunci cosmosul si universul se pun in miscare ca tu sa reusesti sa faci ce iti propui). Acuma pana in iulie e drum lung. Daca vretii si voi putetii accesa situl : http://www.nato.int/structur/interns/index.html, si cititi toate detalii. Tuturor celor care se inscriu le doresc bafta multa si mult succes.
Noapte buna

Niciun comentariu: