miercuri, martie 18, 2009

Tarom

Asta nu este un mesaj publicitar la adresa Tarom, ci mai degraba un mesaj nepublicitar( scuze dar nu am fost inspirat la faza asta). Eu si implicit prin functia mea, a trebui sa cumpar un bilet de avion de la Tarom. Sun la Tarom, doamna foarte amabila imi spune ca este ceva la promotie si ca noa este cel mai ieftin. OK, zic eu, la care ea zice ca trebuie platit in ziua respectiva, eu ii spun ca statul roman nu lucreaza asa, si ca ceea ce imi cere ea este imposibil. Bun reusesc sa aman cateva zile. 3 de fapt. Si in ziua a 3 a inceput telefonu sa sune, ca domnul Andrei unde OP, eu pentru ca stiam ca nu este inca, am zis am uitat si imi cer scuze, maine la prima ora. A doua zi doamna a inceput sa ma sune de la 8, ca unde este OP. Eu prin somn parca vorbeam cu ea, ii explicam ca eu ajung la birou pe la 9. La ora 10 ma suna si imi spune ca nu am ajuns inca la birou, ca este ora 10. Raspunsul meu a fost acuma sunt la fax si nu pot sa sun ca suna ocupat:P. Ok. Asta a fost, acuma imi trebuie din nou un bilet tot de la Tarom, si dau tot peste prietena mea, si imi zice ca au bilet la promotie, si eu stiind clar, parca am revazut totul in mintea mea in reluarea, toata povestea cu biletul, ii zic la doamna ca nu doresc biletu la promotie ci unul normal, dansa imi spune ca nu are numa la promotie, eu ii spun ca pot plati pana marti, si totusi vrau alt bilet. Dansa imi spune ca nu este altu ci doar asta, si sa scot banii din buzunarul meu ca sa il platesc ca sa fie ok. Acuma in mintea se miscau valuri. Doamna stie ca sun de la o institutie publica, care plateste doar facturi, si bonuri si OP. Acuma cum sa scot eu banii din buzunar?? Da ce sunt eu nebun, sa dau asa 100 de euro pe geam pentru statul roman, care by the way ma plateste cu minimu pe economie, ca doar asa e la stat! Astia mici primesc peste ochi, cand aia mari primesc fara numar.Ok, inchidem paranteza si revenim. Acuma doamna dupa discutie parca, parca se gandeste ca totusi nu se poate si imi zice, ca fac ce doresc eu, si ce cred eu ca e mai bine. Eu am mers acuma dupa factura si am passato mai departe. Acuma astept sa ma mai sune doamna sa intrebe de OP.
Plangerea mea este ca totusi, la capitolul servicii si relatii cu clientii mai aveti de invatat, de pret nu zic nimic ca sunteti companie, care va masurati cu KLM si AirFrance, deci noa. Poate ca lumea ar venii la voi mai des daca serviciile ar fi de calitate. Poate ca este doar parerea mea, dar cine stie, poate ca e adevarata. Tarom the best romanian company in top 1 mil Forbes.
O zi buna.

Niciun comentariu: