miercuri, martie 11, 2009

O noua zi o noua provocare.

Si uite asa ma trezesc dimineata si ma gandesc ce am uitat aseara sa fac cand am plecat acasa. Rutina bato vina, ca e aceas in fiecare dimineata. Si am plecat la serviciu. Problema este ca portaru nu ma lasa cu masina in curte, si doar dupa o mica conversatie fara rost,primesc un go. Apoi pe la 9 suna telu, si aud o voce de barbat care imi spune furtunos, ca si cum ar fi ceva ce trebuie spus acuma, altfel explodeaza, "Unde esti?", la care eu raspund "sunt la centru", normal unde as putea sa fiu?, apoi imi zice" hai pana la mine". Eu merg imi primesc indicatiile si apoi ma duc, ba sus ba jos. Si merg ca nu am mers atat in viata mea. Cred ca fac linistit 10 km pe zi, doar cand sunt la servici. Daca cineva are un job unde face mai mult de 10 km pe zi, are tot respectul meu. Apoi suna din nou telu, este bossu mare, care doreste si el o intrevedere cu mine, ca sa ma intrebe cum e cu job, ma descurc, etc. Apoi baga bomba, nu mergi sa faci aia si aia. Ba da ce sa zic, asta e. Cand esti mic faci si taci. Pe la 4 se cam termina toata imbulzeala asta si ma pot relaxa si eu. Stau pe net, citesc ziare.com, ma minunez despre italieni, ascult ceva muzica si contemplez la viata mea si viitorul ei. La 8 se termina programul si merg spre casa, noroc cu broscuta mea, ca ajung acasa repede, ca altfel as fi ajuns pe la 9 juma, ca sistemul de transport in comun da rateuri.
Noapte buna.

Niciun comentariu: