luni, aprilie 21, 2008

Munca de week-end!

Am fost la buni, in acest week-end si am participat la sacrificarea vitelului. Dupa acest ritual stravechi, am mancat niste carnita( gratare), cu piper, sare si vegeta, a fost super. A inceput sa ploua, dar ce noroc ca eram deja gata cu toate, vroiam sa mergem sus la pivnita, si atunci am mai stat un pik pana cand sa oprit, in timp ce noi alegeam cartofi mama facea popricas. Apoi am decis sa merem pana la pivnita. Am mers am analizat vinul, am degustat un pic si am umplut, flacoanele care au inlocuit canistrele cele din vremuri antice. Ne-am uitat si la sticle de vin , pe care le-am pus la pastrat, o culoarea de un rosu aprins, cum nu am mai vazut pana acuma. Am plecat spre casa, Alin tot facea poze la sat pentru proiectul lui de la faculta. Acasa am mancat apoi am facut putin sport, nu va zic unde:P, si mai spre seara ne-am uitat la Spy Kids 2, pe tvr, naspa film, adik pentru copii, ce pot sa zic, dar in rest nimik.
Duminica am astept sa vina Nik, sa ne duca acs.
Cam atat.

Niciun comentariu: