marți, aprilie 22, 2008

Universitatea din Oradea

Azi am fost invitati sa participam la un eveniment organizat de Uniunea Studentiilor Maghiari , unde se prezentau Universitatile, adik oferta lor. Si ne-am prezentat si noi oferta, singura problema a fost ca majoritatea elevilor care au venit au venit de la licee maghiare si noi nu stiam limba maghiara. A fost putin ciudat, pentru ca si colegii nostri de la Cluj, Timisoara, Targu Mures vorbeau limba si noi nu. In rest ok, doar ca si colegul meu Stefan, poate ca e blond sau poate e el ciudat, dar totusi ciudat ca el a reusit sa vina la acest eveniment si in loc sa reprezinte biroul , reprezenta medicina, hmmm poate ca pt mine a fost ciudat , ca totusi lucrezi pentru cineva nu pentru tine, dar totusi. Poate ca asa sunt eu adik, eu lupt pentru un tel comun, el lupta pentru el, asta e chestia ciudata in viata, fiecare lupta pentru ceva, si acel ceva este diferit la fiecare. Viata asta, asa grea e.
Noa ca sa nu luptam cu prostia lui Stefan, trecem mai departe. Asa nu uitati sa votati univ din Oradea.
Si daca sunteti de la Univ din Oradea, bravo voua ca si eu sunt!

Niciun comentariu: