vineri, septembrie 26, 2008

Caut job!

" Persoana cu studii superioarea si prea calificata, caut job, in orice domeniu in care se plateste bine", cam asa ar suna anuntul meu daca l-as da, la anunturi. Ce viata traim, noi studentii. Investim in noi, ca persoane, banii, milione intregii de lei, pentru ce?, imi poate spune cineva?, Asa credeam si eu, uitati aici un calcul simplu, Facultea doar taxele de costa pe 3 ani de facultate 42 de milioane de lei sau in lei noi 4200 de ron. Apoi mai adaougi 10 euro confirmare. Plus in fiecare semestru ai cateva cartii, caiete, laboratoarea de platit, hmmm, apoi aplicatii de teren, care si daca nu mergi tot platesti, apoi ahh sa nu uitam banchet si cireasa de pe tort licenta. Noa daca e sa calculam toatea astea se ajung undeva la peste 60 de milionae de lei, sau 6000 de ron, cum vreti sa o luati. Apoi afla ca daca vrei sa treci de la studii medii, ca asa ai fost angajat, nu merita. Hmmm, acuma voi va gandtii cum este asta posibil?, Pai sa spun unde traitii in ROMANIA, si uite asa, am aflat ca daca vreu sa trec de la studii medii la studii superioare imi creste salarul cu 150 de mii, sau 15 ron. What??, ar zice unii, uite asa este posibil, si uite asa Universitatea din Oradea, ofera tineriilor posibilitatea sa fie tratatii ca caca. Pe toti care ii cunosc, imi spun ca asa este imposibil ca in lege scrie ca daca te angajeaza ca proaspat absolvent, primesti salar de incradare( adik brut) 10 mil sau ma rog 1000 de ron si in mana, adik netu, 8 mil si ceva, sau 800 de ron, si eu acuma ma zbat sa traiesc cu 470 de ron pe luna, si dupa ce am investit 6000 de ron in mine, aflu ca o sa am un salar de 485 de ron pe luna. Noa dar sa gandim economic. Cu intrebarea in cat timp imi ramburses investitia? Facand asa un calcul simplu cam in 60-70 de ani. Ce tare. Tocmai am aflat ca trebuie sa muncesc o viata intreaga ca sa imi scot banii, pt ca am studiat inca 3 ani de facultate. Noa ce tare. Sunt placuta surprins sa afla asta.
Viata,viata legata de ata.
Va doresc un job reusit si alte bla bla!!!

Niciun comentariu: