luni, septembrie 15, 2008

Ce viata ciudata!

Am fost in concediu, ce bine a fost, sincer, deci...., fara numar cum zic alti. Am avut placerea sa vad UK, si Londra, a fost exceptional sa traiesc cateva zile in UK, oameni nu aveau grija zilei de maine. Asta a fost ce ma marcat, nu se lupta sa munceasca, sa isi gaseasca joburi si din astea, ei traiesc din somaj, ce mai conteaza, cand somajul este aproape salarul mediu pe economie. Plus sunt atatia straini, acolo ca whoa, ramai si socat un pik, ca totusi, si cate culturi, se vede clar ca UK, a fost un mare imperiu, ramasite si din ele inca mai exista in diferitele culturi, care sunt si traiesc acolo. Ei ca populatie, ei ma refer englezi, sunt foarte reci cu straini, nu inteleg dc, ca noi eram turisti, nu am venit sa muncim la ei, nu ca nu as vrea eu, ca totusi noa in fine, si plus sunt ciudatii, asta d.p. meu de vedere, dar poate ca si alti care au fost in UK, stiu despre asta, dar acuma noa.
In partea a 2 a concediuului am fost in Italia, un a fost soare si numa vreme de plaja, asa bine a fost, inca duk dorul, ce vreme buna si ce apa, hmmm, apa, ce frumos a fost in apa, hmmm, daca aveti ocazia sa vizitati oceanul, marea, un lac, strandul, faceti-o ca merita toti bani
Cam atat pt un primi re post.

Niciun comentariu: