vineri, martie 07, 2008

Despre muzica!!!!

Asa, ce muzica ascult eu, hmmm de toate inafara manelelor ca mi se pare o prostie( da nu facem postu despre manele). In ultima vreme ascult Magic Fm ca baga oldies but goods, cand nu sunt la mp3 ascult ceva muzica italiana( ARIE imi place acuma) pe laptop am ceva de la Luben( prietenul meu din Bulgarica) mai mult soft rock si mult punk. In SuA am fost fan adevarat Linkin park, de aceea am mers si la concert la ei, Linkin park 4 lifee. La concert a mai participat si altii( Him, Placebo, MCR si alti) dar Linkin park a ramas the one and only. Atb ramane singur Dj care are piesa ca ma fac sa simt ca traiesc. Bine nu pot sa zic ca nu ascult si pe restu dar intr-o mai mica masura, asa ca totusi viata este ca un concert de Vivaldi cu urcari si coborari. Ascultati-o!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( pe viata ma refer :p)
Vb maine ceau la toti.

Niciun comentariu: