marți, martie 25, 2008

Ipocrizie!!!

Tot timpu am crezut ca sistemul meu de valori este unul bunicel, stiam ce este rau si ce este bine, mai apoi am crescut am aflat si restu chestiilor, acuma cand sunt in facultate am crezut ca inca se invata dar am flat ca totul este o minciuna, lumea iti da impresia ca is destepti dar defapt sunt niste ipocriti. Dupa 3 ani de facultate, si nu orce facultate de relatii internationale nu sunt in stare sa duca o conversatie diplomatica, dupa 3 ani ajungi sa te certi cu studentii cu pretentii ca la usa cortului, pentru ce?, pentru nimicuri, dar asa sunt acesti ipocriti care zic ca sunt prieteni tai dar defapt sunt niste ......( nu merita sa scriem). Totusi as fi zis ca daca faci facultate te redici dar defapt te doar, prostesti mai tare, asa sunt ei, niste pokemoni care se cred altceva. Imi faceti sila, sincer, sper doar ( si acuma un citat dintr-un film de sucees) ca Domnul sa va ierte ca eu nu pot.

Cu astea inchei aci, inca o zi de munca la blog, :)) , re intorc la munca de birou.

Niciun comentariu: