luni, martie 17, 2008

Vise!!!!!

Cand am revenit acs intr-o seara m-am intalnint cu un prieten care se intorcea de la ceva antrenament si a inceput sa discute despre ce inseamana dance fight si alea alea, l-a inceput am crezut ca glumeste, dar mai apoi vorbea cu atat seninatate incat parea ca crede si ele ce zice, subcultura romaneasca ai zice ca se imparte in doua, manelisti si whiteniggers. Hai ca pe manelisti ii vedem ii stim si ii intelegem ca nu ii duc capu, dar pe astia nu ii inteleg sincer, adik a iti place un muzica este una, dar sa te confunzi cu cel care o canta, sa te imbraci, este poate pentru ceva care eu nu inteleg, mintea mea nu poate intelege ce vezi la ce l care o canta pentru ca sincer, eu am fost acolo am vazut cum este adevarul nu ceea ce vezi u la TV, si credeti-ma nu este chiar asa de roz, dar poate ca sa visam, cine sunt eu ca sa ii impiedic pe oameni sa viseze, Viata asta este un vis( nu uitati The Matrix), visati-o.........

Niciun comentariu: