joi, martie 20, 2008

Laptop

Azi merg la birou, sa vad si eu ce se mai intampla si ce aud, ca nu le este acceptat referatu de necesitate la contabilititate, noa chestie, adik ai 7 oameni si nu le da 7 calculatoarea, hahaha ce tare, si acuma din 7 sau 5, ca noa ei sunt Universitatea din ..... ( nu trec :P ), si ma enerveaza la culme ideea ca, ma daca iti trebe de ce nu iti dau, plus nu mai zic ca o zis ca trebe laptop pentru prezentari in pp, si zice ca nu, sa ceara in imprumut de la alti?? acuma poate ca suna ciudat dar este adevarata chestia asta, noa asa ceva se poate intampla numa in tarisoara noastra, iubeasc-o mama de tarisoara, unde avem tot felu de smecheri care cred ca lumea se invarte in jurul lor, vai ce rusine, da noa in fine sa revenim la subiect si am fost pana la real sa ma uit de un laptop, si noa am luat si eu ca si toata lumea, revistele, am fugit sus la flanco pt reviste, si nimik, acuma am ales un laptop Acer sper sa fie ales, adik noa se mai intampla, sa nu fie ales, mie imi place, noa revin cu un spot mai incolo.

Niciun comentariu: