sâmbătă, martie 08, 2008

Munca de birou

Nu pot sa zic ca nu imi place, toata viata am vrut sa calatoresc, sa vad, sa cunosc dar acuma sunt la birou. Incerc sa scriu dar numa nu iese. Am gasit informatie, am gasit autori dar nu stiu, ma simt prins , poate ca, daca, as incerca, dar nu merge, vezi tu, viata asta este asa cum o facem noi, daca eu acuma merg acasa in loc sa mai scriu inca o pagina, atunci data viitoare o sa am cu o pagina mai mult de scris, si atunci??? ce rost sa merg, asa ca stau poate poate mai pot sa scriu o pagina, incerc si asta pentru este tot ce conteaza.
Inca ploua.........
O zi placuta in continuarea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

E greu, mai ales cand te gandesti ca e atata munca, de citit, de cautat materiale, dar mai avem un pic si se termina tot visu asta urat.:-* my Andrewboy